Τμήμα Service - After Sales

Το Εξειδικευμένο Τμήμα Service μας είναι διαθέσιμο καθημερινά για θέματα after sales (υπηρεσίες μετά-την-πώληση) και αφορούν σε γενική πληροφόρηση για τεχνικά θέματα άλλα και εκτέλεση εντολών επιστροφής ελαττωματικών προιόντων, παροχής ανταλλακτικών, υπηρεσιών συναρμολόγησης και άλλων λύσεων σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραλάβατε έχουν οποιοδήποτε εργοστασιακό ελάττωμα. 

Το Τμήμα Service λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή σε ωράριο 9:30 - 16:30 .

Αν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιοδήποτε θέμα από τα παραπάνω, μπορείτε να αποστείλετε το αίτημά σας μέσω email στο bedandmore135@gmail.com.

 Παρακαλούμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, όταν αποστέλλετε αιτήματα Service: 

1. Αναφέρετε στο Θέμα του email σας τον κωδικό παραγγελίας σας ή το Ονοματεπώνυμο που δηλώσατε στην παραγγελία σας.

2. Περιγράψτε παρακαλώ με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, αναφέροντας αν είναι δυνατόν και τον κωδικό του προιόντος με το οποίο αντιμετωπίζετε πρόβλημα.

3. Επισυνάψτε τυχόν φωτογραφίες που απεικονίζουν το θέμα που περιγράφετε.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεδομένου της φύσεως των αιτημάτων Service, η επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά μόνο μέσω email.

Το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης δεν είναι εξουσιοδοτημένο να διεκπεραιώνει αιτήματα Service, συνεπώς, τηλεφωνικά μπορείτε να λάβετε μόνο γενικές πληροφορίες. 

 

  Συχνές Ερωτήσεις  
1. Πώς καλύπτομαι σε περιπτώσεις ελαττώματος;

Έχετε το νόμιμο δικαίωμα επιστροφής προϊόντος σε περίπτωση ελαττώματος, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Βάσει όμως της Πολιτικής Επιστροφών μας, που ισχύει σε όλα τα καταστήματα και αποτελεί και Πανευρωπαϊκό Κανονισμό, σε περίπτωση που το προϊόν έχει συναρμολογηθεί μερικώς ή ολικώς, παύει να ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή επιστροφής του προϊόντος. 

Για να ενημερωθείτε πλήρως για την Πολιτική Επιστροφών μας, παρακαλώ επισκεφθείτε την αντίστοιχη σελίδα πατώντας εδώ.

2. Έχω δικαίωμα υπαναχώρησης σε αγορές με τιμολόγιο;

Όχι. Ρητώς εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 4 του Ν 2251/1994, τα προϊόντα εκείνα που έχουν αγορασθεί με τιμολόγιο. Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. (Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

3. Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής προιόντος (λόγω ελαττώματος ή υπαναχώρησης);

Η διαδικασία επιστροφής περιλαμβάνει:

-λήψη έγκρισης από την προμηθεύτρια εταιρεία (ολοκληρώνεται συνήθως εντός 24ώρου)

-ενημερώνεστε για τη διαδικασία αναλυτικά με email

-ζητάμε από εσάς τα στοιχεία για την επιστροφή (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο, επιθυμητή ημ/νία) για να πραγματοποιήσουμε εντολή

-δίνεται εντολή παραλαβής δεμάτων από το χώρο σας από μεταφορέα ταχυμεταφορικής εταιρείας

-ο μεταφορέας παραλαμβάνει τα δέματά σας και σας παρέχει απόδειξη επιστροφής, την οποία μας αποστέλετε στο email

Η επιστροφή διεκπεραιώνεται αποκλειστικά με τον παραπάνω τρόπο που περιγράφουμε! Επιστροφές με άλλον τρόπο δεν γίνονται δεκτές. 

4. Για πόσο διάστημα ισχύει το δικάιωμα επιστροφής;

-Έχετε το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων για 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.*

-Έχετε δικαίωμα επιστροφής προιόντος και επιστροφής χρημάτων, σε περίπτωση ελαττώματος για 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.*

-Έχετε δικαίωμα επιστροφής προϊόντος και αντικατάστασης, σε περίπτωση ελαττώματος για 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

*Σε περίπτωση που το προϊόν σας ήταν αμοντάριστο (χρειάζονταν συναρμολόγηση) και το έχετε συναρμολογήσει είτε μερικώς, είτε ολικώς, χάνετε το δικαίωμα υπαναχώρησης. 

Για να ενημερωθείτε πλήρως για την Πολιτική Επιστροφών μας, παρακαλώ επισκεφθείτε την αντίστοιχη σελίδα πατώντας εδώ.

5. Μετά από επιστροφή προιόντος, πόσο διάστημα χρειάζεται για να λάβω τα χρήματα μου πίσω;

Επιστρέφοντας το δέμα σας μέσω της διαδικασίας επιστροφής με εντολή παραλαβής, ο μεταφορέας σας παρέχει μια ή παραπάνω αποδείξεις επιστροφής. Αυτές θα πρέπει να τις φωτογραφήσετε ή να τις σκανάρετε και να μας τις αποστείλετε μέσω email. Εάν πραγματοποιηθεί αυτό, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων πραγματοποιείται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την παραγγελία (στην τραπεζική σας κάρτα ή σε τραπεζικό σας λογαριασμό).

Εάν δεν αποστείλετε τα αποδεικτικά voucher επιστροφής ενδέχεται να καθυστερήσει σημαντικά η ταυτοποίηση της επιστροφής των δεμάτων σας, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει και η επιστροφή των χρημάτων σας. 

Επιπλέον, σε περιπτώσεις που έχετε πραγματοποιήσει πληρωμή με τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να πραγματοποιήσουμε την πίστωση θα χρειαστούμε ένα τραπεζικό σας IBAN , κατα προτίμηση τράπεζας Πειραιώς ή Eurobank (για πιο άμεση διαδικασία).

6. Σε περίπτωση υπαναχώρησης υπάρχει κόστος μεταφορικών για την επιστροφή του προιόντος;

Σε ορισμένα προϊόντα που αποστέλλονται δωρεάν (π.χ στα προιόντα της VidaXL), το κόστος μεταφοράς για επιστροφές λόγω υπαναχώρησης βαραίνει την Εταιρεία. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση διατηρείται το δικάιωμα παρακράτησης μικρού ποσού σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί σε κατάσταση διαφορετική της αρχικής (π.χ χωρίς την αρχική συσκευασία ή με σοβαρές φθορές που προκάλεσε ο πελάτης). 

Στα προϊόντα που δεν αποστέλλονται με δωρεάν μεταφορικά (π.χ προϊόντα HomeMarkt, Woodwell κτλ.), το κόστος μεταφοράς για τις επιστροφές λόγω υπαναχώρησης βαραίνει εξ'ολοκλήρου τον πελάτη.