Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ.
Το Εξειδικευμένο Τμήμα Service μας είναι διαθέσιμο καθημερινά για θέματα after sales (υπηρεσίες μετά-την-πώληση) και αφορούν σε γενική πληροφόρηση για τεχνικά θέματα άλλα και εκτέλεση εντολών επιστροφής ελαττωματικών προιόντων, υπηρεσιών συναρμολόγησης και άλλων λύσεων σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραλάβατε έχουν οποιοδήποτε εργοστασιακό ελάττωμα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. *
*Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει σε περιπτώσεις που το προαναφερόμενο διάστημα έχει παρέλθει ή/και σε περίπτωση που το προϊόν σας ήταν αμοντάριστο (χρειάζονταν συναρμολόγηση) και το έχετε συναρμολογήσει είτε μερικώς, είτε ολικώς.
Λάβετε υπόψη σας ότι μόνο για τις περιπτώσεις Παραλαβής από το Κατάστημα το διάστημα (14) ημερολογιακών ημερών ξεκινά από την ημέρα που το προϊόν καταφθάνει στο κατάστημά μας και όχι την ημέρα που το παράλαμβάνετε. Όταν το προϊόν σας καταφθάσει στις εγκαταστάσεις μας έχετε άμεση ενημέρωση από εκπρόσωπό μας και επαναληπτική ενημέρωση εφόσον δεν εμφανιστείτε έγκαιρα, συνεπώς δεν φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση που το αναφερόμενο διάστημα παρέλθει όσο το προϊόν βρίσκεται στο κατάστημά μας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής προϊόντος με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο, εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία μας. Αν όμως την αποστολή της παραγγελίας την ανέλαβε ο πελάτης με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του η Εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καταστροφή ή ελάττωμα υπέστη το προϊόν ή τα προϊόντα κατά την μεταφορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τη στιγμή που ένα προιόν συναρμολογείται και χρησιμοποιείται από τον πελάτη, θεωρείται ότι είναι σε καλή κατάσταση και είναι της αρεσκείας του και επιθυμεί να το κρατήσει.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η διαδικασία επιστροφής διεκπεραιώνεται αποκλειστικά με τον τρόπο που θα σας υποδείξουμε με αναλυτικές οδηγίες, έπειτα από σχετική συνεννόηση! Επιστροφές με άλλον (μη συμφωνημένο) τρόπο δεν γίνονται δεκτές. Στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.
Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία.
Λάβετε υπόψη σας μόνο για τις περιπτώσεις Παραλαβής από το Κατάστημα, το διάστημα (14) ημερολογιακών ημερών ξεκινά από την ημέρα που το προϊόν καταφθάνει στο κατάστημά μας και όχι την ημέρα που το παράλαμβάνετε. Όταν το προϊόν σας καταφθάσει στις εγκαταστάσεις μας έχετε άμεση ενημέρωση από εκπρόσωπό μας και επαναληπτική ενημέρωση εφόσον δεν εμφανιστείτε έγκαιρα, συνεπώς δεν φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση που το αναφερόμενο διάστημα παρέλθει όσο το προϊόν βρίσκεται στο κατάστημά μας.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
-Προϊόντα τα οποία έχουν συναρμολογηθεί μερικώς ή ολικώς, θεωρούνται χρησιμοποιημένα και άρα σύμφωνα με της διατάξεις της Ε.Ε., δεν δύναται να επιστραφούν.
-Ρητώς εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 4 του Ν 2251/1994, τα προϊόντα εκείνα που έχουν αγορασθεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).
-Προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής (για παράδειγμα: στρώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά, κλινοσκεπάσματα κτλ.) δεν μπορούν να επιστραφούν, ακόμη κι αν αυτά βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.
-Προϊόντα για τα οποία απαιτείται ειδική ή εξατομικευμένη κατασκευή (π.χ στρώματα, κατά παραγγελία κρεβάτια, χειροποίητα κρεβάτια, εξατομικευμένα βιοτεχνικά έπιπλα κτλ.) δεν μπορούν να επιστραφούν, ακόμη κι αν αυτά βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.
-Σε παραγγελίες που εμπεριέχουν προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "Κατόπιν παραγγελίας" ή αναγράφουν ότι είναι προϊόντα "Διαλογής", "Εκθεσιακά", "Outlet" δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
Όλα τα προϊόντα εισαγωγής που εμπορευόμαστε, καλύπτονται όπως ορίζει η Ε.Ε, με εγγύηση 2 ετών. Μέσα σε αυτά ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, να το αιτηθεί στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος/ο προμηθευτής να εξακριβώσει την ισχύ ή μη των λεγομένων του πελάτη. Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος ή παροχή κάποιας έκπτωσης τιμής. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή.
Η εγγύηση δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση:
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email στο bedandmore135@gmail.com . Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας για να ισχύει το αίτημά σας.
Παρακαλούμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, όταν αποστέλλετε αιτήματα στο Τμήμα Service - After Sales:
1. Αναφέρετε στο Θέμα του email σας τον κωδικό παραγγελίας σας ή το Ονοματεπώνυμο που δηλώσατε στην παραγγελία σας.
2. Περιγράψτε παρακαλώ με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, αναφέροντας αν είναι δυνατόν και τον κωδικό του προιόντος με το οποίο αντιμετωπίζετε πρόβλημα.
3. Επισυνάψτε τυχόν φωτογραφίες που απεικονίζουν το θέμα που περιγράφετε. (οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους προμηθευτές μας, αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν).
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
1. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
2. Το προϊόν να μην έχει συναρμολογηθεί
3. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
4. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
5. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
6. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «διαγραφή» των προϊόντων .
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 211 182 61 64 και ένας εκπρόσωπός μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας εφόσον αυτό είναι ακόμη εφικτό.
Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 211 182 61 64 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Επίσης εφόσον η παραγγελία έχει τιμολογηθεί και έχει πλέον δρομολογηθεί για την παράδοση της, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε άρνηση παραλαβής από courier/μεταφορέα. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση οφείλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, εξηγώντας το λόγο που πραγματοποιήσατε άρνηση της παραλαβής. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει και θα σας ενημερώσει για την δυνατότητα νέας αποστολής ή επιστροφής χρημάτων. Σημειώστε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης μικρού ποσού για την κάληψη των διπλών εξόδων αποστολής.
Για ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ επικοινωνήστε γραπτώς στο email (bedandmore135@gmail.com)
Για ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ επικοινωνήστε τηλεφωνικώς στο 211 182 61 64
(Τελευταία Ανανέωση 01/01/22)